NOVA WIELKI KLINCZ ◆ 58 686 14 24

ul. Derdowskiego 3 / 83-423 Wielki Klincz

NOVA KOŚCIERZYNA ◆ 58 680 99 99

ul. Piechowskiego 55 / 83-400 Kościerzyna

Strefa
Pacjenta

Sprawdź swoje wyniki i poznaj zalecenia przed wykonaniem badania.

Rejestracja
on-line

Wybierz odpowiadający Ci termin, podaj swoje dane, potwierdź… i już.

Informacje
ogólne

Poszukujemy lekarzy POZ

Oferujemy bardzo konkurencyjne warunki płacowe oraz dogodne formy zatrudnienia.

Katarzyna Karbowska

Zakres usług

Nasze świadczenia medyczne

Zmiany godzin pracy w Przychodni NOVA w Wielkim Klinczu
Poniedziałek: 8.00 - 14.00
Wtorek: nieczynne
Środa: 8.00 - 14.00
Czwartek: 8.00 - 18.00
Piątek: nieczynne
Kontakt i lokalizacja
Zapraszamy do wykonywania badań USG w przychodni NOVA w Kościerzynie
Ze skierowaniem od lekarza rodzinnego przychodni NOVA - bezpłatnie.

Rejestracja odbywa się telefonicznie - tel: (58) 680 99 99 lub osobiście w rejestracji przychodni NOVA.
Więcej o badaniu USG
Nocna i Świąteczna
Opieka Zdrowotna
Nocną i Świąteczną Opiekę Zdrowotną dla chorych pacjentów świadczy dla Szpital Specjalistyczny w Kościerzynie

ul. Piechowskiego 36
tel.: +48 58 680 00 35
Przejdź na stronę szpitala
Zapraszamy pacjentów
do rejestracji on-line
Aby rejestrować się on-line należy podać w rejestracji swój adres e-mail, na który zostanie wysłany link aktywacyjny.

Po aktywacji konta można dokonywać rejestracji.
Przejdź do rejestracji on-line

Informacje ogólne

Obowiązujące obecnie w świecie standardy nakazują, by dążyć do najwyższej jakości świadczeń medycznych dostępnych bez zbędnego oczekiwania, gdyż każdy problem zdrowotny wymaga jak najszybszej diagnostyki i leczenia. Nasze placówki są w stanie zapewnić Państwu kompleksowy multidyscyplinarny proces diagnostyczno-leczniczy.

Kompleksowo zadbamy o zdrowie Twoje i Twojej rodziny

Nasze placówki medyczne to efekt pracy grupy specjalistów (lekarzy, ratowników medycznych i pielęgniarek), których celem jest świadczenie usług medycznych na najwyższym poziomie.

Kompleksowo zadbamy o zdrowie Twoje i Twojej rodziny

Szczególną uwagę zwracamy na poziom zadowolenia z usług, dlatego prowadzimy ciągły monitoring poziomu satysfakcji pacjenta oraz utrzymujemy stały nadzór nad ewentualnymi reklamacjami.